Cresterea in publicitatea online a stagnat in al doilea semestru al acestui an, urmand sa scada in 2009. Un nene Ben Schachter, analist internet, zise ca se vor tempera atat estimarile cat si preturile, ca urmare a evenimentelor macroeconomice ( ca sa nu zica “a crizei”). Mbun. Mai prezice dansul ca nici un sistem bazat pe publicitate sau actiuni directe ale consumatorului nu va fi scutit de aceste scaderi, si a numit concret: Google, Yahoo, ValueClick si eBay.
Da’ Google se scoate domnule, Google se scoate mereu. Schachter asta zice ca vor fi cel mai putin afectati si spera ca asta se va reflecta si asupra Yahoo, ca urmare a mult controversatului deal. Mai zice el ca-i vede cumparati de Microsfot. Si-apoi de ce nu, ca nu suntem in dragoste, unde nu te-ntorci unde ai scuipat. Okidoki. Celalt iubit, Microsoft, pretinde insa ca nu poate ierta scuipatul asa incat sa fie ei sanatosi (nush cat de sanatosi sunt pentru ca aia de la Departamentul de Justitie ii dau inainte cu investigatia, gen.)
Orisicat, actiunile Yahoo, in 9 septembrie, picasera sub 13 dolarei. Ganditi-va oleaca ca Micosoft oferise 31 de verzisori pe actiune, in iunie.
Stam bine.