Captarea profilului de client dorit este una dintre provocarile oricarei afaceri. Obtinerea unui flux constant este unul dintre obiectivele de marketing de top pentru multe companii. Va impartasesc 5 strategii de achizitie de clienti pe care le folosim si generam rezultate bune.
Strategii de captare a clientilor
Pozitionare SEO
SEO este una dintre cele mai eficiente strategii de achizitie de clienti. Ajungi la un utilizator cu un nivel ridicat de interes in momentul in care acesta cauta serviciile tale. Este o strategie care genereaza rezultate bune de conversie, dar necesita mult efort.
Cheile pentru a avea o buna pozitionare organica sunt:
- Viteza optima de incarcare pe site-ul dvs.
- Stergeti strategia de pozitie a cuvintelor cheie.
- Densitate buna a cuvintelor cheie in intregul continut al paginii dvs.
- Titluri optimizate, meta descrieri si etichete.
- Imagini cu greutate optima si etichete alt.
- Prezenta in retelele sociale a marcii dvs. cu link-uri care indica site-ul dvs.
- Backlink-uri sau link-uri catre pagina dvs. care va ofera autoritate.
Magnetii de plumb sunt un instrument excelent pentru captarea cablurilor reci. Din continutul valoros gratuit, captam date personale pe care mai tarziu va trebui sa lucram pentru a le cultiva si a le converti in clienti potentiali.
Crearea unui magnet de plumb este usor de implementat, ieftina si ajuta la construirea increderii in produsul sau serviciile dvs.
Cateva exemple de posibili magneti cu plumb:
- Ebook.
- Master-class.
- Mini curs.
- Videoclip exclusiv.
- Tutoriale.
- Proba gratuita a produsului.
- Sabloane.
- Audituri gratuite.
Dar folosirea acelor magneti de plumb nu este totul, trebuie sa cunoasteti si cateva chei pentru a putea atrage clienti prin acest instrument. In continuare, explicam 3 dintre ele:
- Proiectati un magnet de plumb foarte valoros pentru potentialul dvs. client.
- Creati un magnet de plumb legat de produsul sau serviciul dvs.
- Creati o pagina de comprimare eficienta testata.
Capturarea clientilor potentiali pe Linkedin
Atragerea clientilor cu Linkedin este o optiune excelenta, deoarece ne permite sa facem o buna segmentare a clientilor cu criterii precum locatie, sector, serviciu sau pozitie.
Care sunt cheile pentru captarea clientilor potentiali cu Linkedin?
- Ai un profil 10 care transmite ceea ce poti face pentru clientul tau.
- Creati incredere prin crearea de conversatii care adauga valoare cu continut de interes pentru acel contact.
- Personalizati invitatiile de contact pentru a obtine rate de acceptare mai bune.
- Nu vinde direct, arata ce poti face pentru acel contact si daca ei isi manifesta interes, incepi o conversatie pentru a-ti oferi produsul.
Audienta asemanatoare campaniilor
Una dintre campaniile mele preferate pentru a atrage clienti sunt campaniile Lookalike Audience de pe Facebook sau Instagram. Cu acest format de campanie, impactati profiluri similare cu clientii dvs. si rezultatele sunt foarte bune.
Unele dintre cheile pentru rezultate bune sunt:
- Creati reclame diferite cu imagini si texte persuasive.
- Efectuati teste A/B ale anunturilor dvs.
- Optimizati-va campania pentru a maximiza rezultatele.
- Aveti o pagina de destinatie concentrata pe captarea liderului.
- Excludeti clientii actuali de la directionarea campaniei
Campaniile de retargeting in care re-impactam utilizatorii care au avut deja contact cu marca noastra pot genera rezultate bune daca sunt bine realizate. Puteti rula campanii de retargeting pe Google Ads sau pe retelele sociale precum Facebook sau Instagram.
Cheile pentru realizarea campaniilor de retargeting cu rezultate bune sunt:
- Creati reclame adaptate utilizatorilor care va cunosc deja.
- Controlati bine volumul impacturilor si frecventa pentru a nu fi intruziv.
- Creati un sentiment de urgenta cu o oferta care se incheie in curand.
- Proiectati foarte bine secventa de anunturi pe care un utilizator le va vedea si le va muta mai departe in canalul dvs. de conversie.
Dupa cum probabil ati vazut, exista multe strategii pentru a atrage clienti. Aici v-am aratat cateva dintre cele pe care le folosim cel mai mult si ne ofera cele mai bune rezultate.