Plimbandu-se prin parc, bucurestenii vor avea prilejul de a citi si afla despre carti precum “O zi”, de David Nicholls, “Tony & Susan”, de Austin Wright, “Prea multa fericire”, de Alice Munro, “Oamenii-delfin”, de Torsten Krol, “Imperiul pierdut”, de Clive Cussler, “Cu sufletul la gura”, de Dean Koontz, si “Rosu de rubin”, de Kerstin Gier.
Pentru a-si atinge scopul, vor fi afisate pancarte cu numele acestor carti, fotografiile copertilor si scurta prezentare a volumului, alaturi de indicatoarele cu numele aleilor din Cismigiu, unde vor ramane pana la sfarsitul lunii august. Afise asemanatoare se regasesc si pe gardul Muzeului Municipiului (Palatul Sutu).
“Litera vine la cititori, nu asteapta cititorii sa vina la editura. (…) Atunci cand se plimba, ei pot lua cunostinta de aceste titluri”, ce pot deveni “ghiduri pentru lectura de vacanta”, spun reprezentantii editurii.
„ este, de fapt, , pentru ca avem aceleasi tipuri de panouri si la palatul Sutu. Din august, le vom muta la MNAR, intrucat aceasta campanie este doar un inceput. Titlurile alese apartin unor lucrari premiate ale unor autori importanti in lumea literara. Ceea ce ne-am propus este sa oferim o lectura de vacanta bucurestenilor care nu au plecat din oras. In plus, este si o idee inedita de promovare; asa ceva nu s-a mai facut pana acum la noi”, a declarat pentru Ghimpele Raluca Tirnauceanu, coordonator marketing Editura Litera.
“Campania se inscrie in politica editurii: incercam noi sa mergem catre cititori, nu mai asteptam sa vina ei la noi”, a adaugat PR-ul Editurii Litera, Georgiana Sandu.
Dincolo de orice asteptari si strategii de marketing, initiativa celor de la editura Litera este una deosebita. Asteptam evaluarea campaniei, sa vedem daca si-a atins sau nu obiectivele. Sa vedem daca bucurestenii au invatat ceva din cele.